sábado, 26 de mayo de 2018

poesíaponteareas 001_xvid.avi





Esta é a miña maneira de agradecer a Ponteareas o seu apoio, de acollerme tan ben, a darme a oportunidade de ensinar e compartir ca sua xente, o seu pobo o que seí facer, de sentirme eu mesma a abrirme as suas portas, os seus corazóns. Tamén quero agradecer os meus compañeiros de CANAL TEA, Radio Televisión Municipal de Ponteareas, a sua amabilidade, a sua cordialidade, e o seu trato, o seu apoio e a sua amistade; O centro Social de Ponteareas a Mª José Fragueiro e en xeral a todos, Ó Concello de Ponteareas. En fin, Infindas Grazas, por todo, de todo corazón. Só quero dicir unha cousa maís. ¡Que pouco fai falla, para facer a unha persoa feliz!. Si todos foramos iguais, este mundo sería moito millor, maís habitable, a maís xusto. Un saudo e MOITAS GRAZAS. Rosa Mª González Álvarez.



Esta es mi manera de agradecer a Ponteareas su apoyo, el haberme acogido también y darme la oportunidad de enseñar y compartir con su gente, lo que se hacer, de sentirme yo misma y abrirme sus puertas desde marzo de  2008 en el que comencé a colaborar en RTMP (Radio Televisión Municipal de Ponteareas) hasta junio de 2011 y anteriormente en el programa Radiofónico de el SHOW DE LA NOCHE durante los años 1997- 98-99. Gracias sobre todos a las que han sido mis compañeras durante esos años me refiero a Aurora Dominguez, Rosa María tebar, gerardo Estevez, Jesús, Maria, pepe, estrella,  Juan Carlos Ojea su director, con el cual presentaba el mini espacio dentro del programa BENVIDOS en el compartía con los tele espectadores, contenidos en Educación ambiental, reciclaje, el conocimiento de otras culturas, música, talleres grabados por mí, muy variados y los cuales podrán encontrar en mi Canal de Youtube llamado FORMAEDU777, desde el marzo del 2008 hasta junio del 2011. Me siento muy orgullosa de haber trabajo y compartido mi tiempo con gente tan humana, sencilla y buena compañera.



Con este poema que escribí  en junio del 2010.




















No hay comentarios:

Publicar un comentario